اردوی جهادی منطقه قروه کردستان

اردوی جهادی منطقه قروه کردستان

گزارش نهایی اردوی جهادی قروه کردستان

 چهل‌ودومین اردوی جهادی قرارگاه خدمت‌رسانی یاوران جهادگر، از صبح روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه به‌منظور ارائه‌ی خدمات تخصصی درمانی در بخش‌های پزشکی و دندانپزشکی و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی در #مالوجه (واقع در شهرستان قروه استان کردستان) آغاز گردید و عصر پنجشنبه به کار خود پایان داد.

در این اردو، ۱۴۶۵ ویزیت خدمات تخصصی درمانی (به ارزش مالی بیش از ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال) در بخش‌های پزشک عمومی، متخصص داخلی، ارتوپدی، زنان، قلب، روانشناسی، شنوایی‌سنجی و دندانپزشکی از اهالی مالوجه و روستاهای اطراف به عمل آمد. افزون بر این، خدمات دارویی ارائه‌شده در این منطقه، (به ارزش مالی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال) سبب شد تا ارزش مالی خدمات ارائه‌شده در این منطقه از مرز «سه و نیم میلیارد ریال» عبور کند! شایان ذکر است، خدماتی نظیر نوار قلب(ECG)، اُدیوگرام(نوار گوش)، آموزش بهداشت زنان و آموزش بهداشت دهان‌ودندان نیز به‌صورت رایگان به مردم این منطقه ارائه گردید.

 حضور خانم دکتر فلاح (فوق تخصص نارسایی قلب)، خانم دکتر صفری (متخصص داخلی)، خانم دکتر بهرامی (متخصص زنان و مامایی) و آقای دکتر علی‌اکبری (رزیدنت سال آخر ارتوپدی) از اساتید محترم دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله(عج)، از نکات برجسته این اردو به شمار می‌آید. گفتنی‌ست حدود ۷۰ نفر از دانشجویان در این اردوی جهادی شرکت داشتند.

 در این اردو،کارگاه آموزشی «دغدغه‌های نوجوانان» توسط تیم روانشناسی قرارگاه و کارگاه «مشاوره و تدریس» (ویژه کنکوری ها) توسط معاونت آموزشی برگزار گردید. 

 همچنین از اهم برنامه‌های معاونت فرهنگی قرارگاه در این اردو، برپایی «هیئت عزاداری شهادت امام صادق(ع)»، اکران فیلم سینمایی «غریب» و همینطور برگزاری «جشن روز دختر» را می‌توان نام برد.

#جهادی_۴۲

قرارگاه خدمت‌رسانی یاوران جهادگر بسیج دانشجویی دانشگاه بقیه‌اللّه(عج)
 @bubasij_ir
 @yavaran_jahadgar

نظرات

نظری برای نمایش وجود ندارد!
شما اولین نفر باشید...

تبادل نظر

این فیلد لازم است.

این فیلد لازم است.

خطا در تایید recaptcha، لطفا دوباره امتحان کنید.